Nowo powstała firma musi inwestować dość spore sumy na promocję, aby być dostrzeżoną na tle konkurencyjnych przedsiębiorstw. Istnieją jednak ciekawe metody, które pozwalają przy niskim nakładzie wydatków osiągnąć bardzo wymierne korzyści. Na co więc warto postawić, aby nie przepłacać i szybko pozyskać nowych klientów? Podpowiadamy.
Dzielenie się ekspercką wiedzą
Firma, która jest otwarta na potrzeby klientów i chętnie dzieli się swoją zaawansowaną wiedzą może zyskać miano eksperta w swojej branży. Aby to osiągnąć trzeba aktywnie prowadzić blog firmowy oraz regularnie uzupełniać informacje dostępne na stronie internetowej. Można te działania wykonywać samodzielnie albo wynająć osobę, która będzie odpowiedzialna za takie działania marketingowe. Ciekawą metodą jest także udział w konferencjach oraz szkoleniach jako prelegent lub wyznaczenie do tego celu jednego z doświadczonych pracowników.
Udział w targach branżowych
Targi branżowe zapisały się w świadomości konsumentów jako prestiżowe wydarzenia na których pojawiają się zarówno znane, jak i nowe firmy z wysoką jakością produktów. To idealny sposób, aby zarówno pozyskać nowych klientów, jak i zdobyć wartościowych kontrahentów. Można dzięki temu nawiązać długoterminową współpracę biznesową oraz znaleźć nowe rynki zbytu dla produkowanych towarów.
Udział w targach branżowych nie wymaga dużych inwestycji, ale trzeba dysponować odpowiednią wiedzą, aby móc skutecznie promować własną markę i wyróżnić się na tle konkurentów poprzez unikatowy projekt stoiska. To od niego w głównej mierze zależy to ile osób zainteresuje się ofertą i zdecyduje się obejrzeć proponowane tam produkty lub usługi. Obecnie najlepszym sposobem jest stworzenie unikatowej i wyjątkowej zabudowy. Warto zlecić to zadanie profesjonalistom, na przykład z firmy Exposystemy. Aby bliżej zapoznać się z ofertą należy odwiedzić ich stronę www.
Kampanie reklamowe w serwisach społecznościowych
Młode firmy, które starają się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców powinny skupić swoją działalność na jak najlepszym przedstawieniu oferty za pośrednictwem portali społecznościowych. Jest to tania i bardzo skuteczna metoda, aby docierać precyzyjnie z informacją reklamową do sprecyzowanej grupy odbiorców. Można więc wybrać przykładowo wiek, miejscowość, płeć i zainteresowania osób, którym wyświetli się specjalnie przygotowana reklama. Zaletą tego rozwiązania jest to, że przy niewielkich nakładać środków pieniężnych istnieje bardzo duża szansa na to, że uda się pozyskać nowych klientów.